Svatba v Modré Stodole

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY


Kde získám bližší informace?

Zavolejte nebo napište, rádi Vám zašleme naši prvotní nabídku a veškeré potřebné informace pro Vaše rozhodnutí.

Každá svatba je natolik individuální, že detailní nabídku můžeme vypracovat až po úvodní prohlídce našeho areálu a specifikaci Vašich přání.


Jaké jsou volné termíny?

Volné termíny Vám rádi obratem ověříme a potvrdíme. Po dobu 7 dnů Vám zvolený termín můžeme bezplatně rezervovat.

Termín se stává závazným pro obě strany po úhradě zálohy 


Platí zde zákaz psů?

Přístup psům na obřad i hostinu je povolen, ale pouze na vodítku. V hotelu není možné Vaše miláčky ubytovat, proto prosíme zajistěte jim nocleh jinde, děkujeme Vám za pochopení.


Jste schopni zajistit svatbu
od A do Z?

Ano, jsme schopni zajistit veškeré služby od plánování svatby, výběru prostor, stylu výzdoby a její realizace, včetně organizace dne, profesionální floristické služby, catering, svatební dort i sladkosti do sweet baru, přes moderování akce, organizaci zábavy od příjezdu hostů až po jejich ubytování. 

Nezajišťujeme pouze kadeřnické a vizážistické služby.


Jak se připravit na osobní schůzku?

Projděte si s partnerem Vaše představy o svatebním dni - harmonogram svatebního dne, typ stravování, představu o výzdobě a programu. Náš koordinátor Vám pomůže vše vyladit a se vším Vám rád poradí.

První schůzka bývá oreintační, v rámci druhé schůzky pak procházíme již konkrétní body svatby a požadavky a třetí schůzka, cca 10-14 dní před svatbou je vhodná k doladění veškerých počtů a detailů Vašeho dne.


Mohu si zajistit vlastní catering?

Nabízíme širokou nabídku teplé i studené kuchyně a případné úpravy dle Vašich individuálních nebo dietetických přání.

Zajištění vlastního cateringu možné není, ale samozřejmě můžete mít vlastní svatební dort, sweet bar a koláčky
(účtujeme poplatek za servis).


Jak lze organizovat konzumaci nápojů?

Námi nabízený nápojový balíček zajistí, že hosté budou mít, po celou dobu svatby, dostatek nealkoholických i alkoholických nápojů. Ten můžete navíc obohatit o kvalitní destiláty např. formou Gentleman koutku nebo speciálními páskami pro nejužší rodinu a přátele.

Spotřebu na baru lze rovněž účtovat dle skutečné spotřeby s předem nastavenými limity.


Do jakých nočních hodin může svatba trvat?

Ve venkovních prostorech je nutné dodržovat noční klid stanovený do 22.00 hod. V tuto hodinu jsou ukončeny veškeré venkovní aktivity.

U nás zábava "desátou" nekončí. Prostor našeho nového music coctail clubu Alcatraz je pro Vás připraven do ranních hodin bez jakýchkoliv omezení!


Jaké platby nás čekají a v jakých termínech?

Pro rezervování našich prostor je nutné uhradit rezervační zálohu ve výši 30 000,-Kč

Druhá záloha se skládá 2 měsíce před svatbou ve výši 50 %.  Třetí doplatková záloha se skládá 2 týdny před realizací svatby. Detailní podmínky Vám rádi zašleme.

  


Detailní podmínky Vám rádi zašleme na vyžádání.

Doplňkové služby

Doplňkové služby

  • Květiny od A do Z

    Kompletní květinový servis, skvělé nápady zkušené floristky, originální výzdoba

  • Dorty a sweet bar

    Cukrařinu považujeme za umění, vytvoříme nebo doporučíme skvělé dodavatele

  • Fotograf

    Nechte vše na nás, zachytíme jedinečné okamžiky Vašeho slavnostního dne
  • DJ a kapely

    Profesionální moderování celého dne včetně hudební produkce
  • Zábava pro děti

    Venkovní dětská hřiště a prostorný vnitřní dětský koutek pro nejmenší, lanový park pro teenegery
  • Parkoviště

    Pouze 10 minut od Prahy, skvělá dopravní dostupnost z D7 od letiště Václava Havla, 70 parkovacích míst

Chtěli byste více informací?

Chtěli byste více informací?

Rádi Vás celým naším areálem provedeme, sestavíme nabídku na míru a poradíme s celou organizací svatby.

Objednat se