Kde získám bližší informace?
Zavolejte nebo napište, rádi Vám zašleme naši prvotní nabídku a veškeré potřebné informace pro Vaše rozhodnutí.
Každá svatba je natolik individuální, že detailní nabídku můžeme vypracovat až po úvodní prohlídce našeho areálu a specifikaci Vašich přání.
Jaké jsou volné termíny?
Volné termíny Vám rádi obratem ověříme a potvrdíme. Po dobu 7 dnů Vám zvolený termín můžeme bezplatně rezervovat.
Termín se stává závazným pro obě strany po úhradě zálohy
Platí zde zákaz psů?
Přístup psům na obřad i hostinu je povolen, ale pouze na vodítku. V hotelu není možné Vaše miláčky ubytovat, proto prosíme zajistěte jim nocleh jinde, děkujeme Vám za pochopení.
Jste schopni zajistit svatbu
od A do Z?
Ano, jsme schopni zajistit veškeré služby od plánování svatby, výběru prostor, stylu výzdoby a její realizace, včetně organizace dne, profesionální floristické služby, catering, svatební dort i sladkosti do sweet baru, přes moderování akce, organizaci zábavy od příjezdu hostů až po jejich ubytování.
Nezajišťujeme pouze kadeřnické a vizážistické služby.
Jak se připravit na osobní schůzku?
Projděte si s partnerem Vaše představy o svatebním dni - harmonogram svatebního dne, typ stravování, představu o výzdobě a programu. Náš koordinátor Vám pomůže vše vyladit a se vším Vám rád poradí.
První schůzka bývá oreintační, v rámci druhé schůzky pak procházíme již konkrétní body svatby a požadavky a třetí schůzka, cca 10-14 dní před svatbou je vhodná k doladění veškerých počtů a detailů Vašeho dne.
Mohu si zajistit vlastní catering?
Nabízíme širokou nabídku teplé i studené kuchyně a případné úpravy dle Vašich individuálních nebo dietetických přání.
Zajištění vlastního cateringu možné není, ale samozřejmě můžete mít vlastní svatební dort, sweet bar a koláčky
(účtujeme poplatek za servis).
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Kde získám bližší informace?
Zavolejte nebo napište, rádi Vám zašleme naši prvotní nabídku a veškeré potřebné informace pro Vaše rozhodnutí.
Každá svatba je natolik individuální, že detailní nabídku můžeme vypracovat až po úvodní prohlídce našeho areálu a specifikaci Vašich přání.
Jaké jsou volné termíny?
Volné termíny Vám rádi obratem ověříme a potvrdíme. Po dobu 7 dnů Vám zvolený termín můžeme bezplatně rezervovat.
Termín se stává závazným pro obě strany po úhradě zálohy
Platí zde zákaz psů?
Přístup psům na obřad i hostinu je povolen, ale pouze na vodítku. V hotelu není možné Vaše miláčky ubytovat, proto prosíme zajistěte jim nocleh jinde, děkujeme Vám za pochopení.
Jste schopni zajistit svatbu
od A do Z?
Ano, jsme schopni zajistit veškeré služby od plánování svatby, výběru prostor, stylu výzdoby a její realizace, včetně organizace dne, profesionální floristické služby, catering, svatební dort i sladkosti do sweet baru, přes moderování akce, organizaci zábavy od příjezdu hostů až po jejich ubytování.
Nezajišťujeme pouze kadeřnické a vizážistické služby.
Jak se připravit na osobní schůzku?
Projděte si s partnerem Vaše představy o svatebním dni - harmonogram svatebního dne, typ stravování, představu o výzdobě a programu. Náš koordinátor Vám pomůže vše vyladit a se vším Vám rád poradí.
První schůzka bývá oreintační, v rámci druhé schůzky pak procházíme již konkrétní body svatby a požadavky a třetí schůzka, cca 10-14 dní před svatbou je vhodná k doladění veškerých počtů a detailů Vašeho dne.
Mohu si zajistit vlastní catering?
Nabízíme širokou nabídku teplé i studené kuchyně a případné úpravy dle Vašich individuálních nebo dietetických přání.
Zajištění vlastního cateringu možné není, ale samozřejmě můžete mít vlastní svatební dort, sweet bar a koláčky
(účtujeme poplatek za servis).
Jak lze organizovat konzumaci nápojů?
Námi nabízený nápojový balíček zajistí, že hosté budou mít, po celou dobu svatby, dostatek nealkoholických i alkoholických nápojů. Ten můžete navíc obohatit o kvalitní destiláty např. formou Gentleman koutku nebo speciálními páskami pro nejužší rodinu a přátele.
Spotřebu na baru lze rovněž účtovat dle skutečné spotřeby s předem nastavenými limity.
Do jakých nočních hodin může svatba trvat?
Ve venkovních prostorech je nutné dodržovat noční klid stanovený do 22.00 hod. V tuto hodinu jsou ukončeny veškeré venkovní aktivity.
U nás zábava "desátou" nekončí. Prostor našeho nového music coctail clubu Alcatraz je pro Vás připraven do ranních hodin bez jakýchkoliv omezení!
Jaké platby nás čekají a v jakých termínech?
Pro rezervování našich prostor je nutné uhradit rezervační zálohu ve výši 30 000,-Kč
Druhá záloha se skládá 2 měsíce před svatbou ve výši 50 %. Třetí doplatková záloha se skládá 2 týdny před realizací svatby. Detailní podmínky Vám rádi zašleme.
Detailní podmínky Vám rádi zašleme na vyžádání.