Kde získám bližší informace?
Zavolejte nebo napište, rádi Vám zašleme naši prvotní nabídku a veškeré potřebné informace pro Vaše rozhodnutí.
Každá svatba je natolik individuální, že detailní nabídku můžeme vypracovat až po úvodní prohlídce našeho areálu a specifikaci Vašich přání.
Jaké jsou volné termíny?
Volné termíny Vám rádi obratem ověříme a potvrdíme. Po dobu 7 dnů Vám zvolený termín můžeme bezplatně rezervovat.
Termín se stává závazným pro obě strany po úhradě zálohy ve výši 15.000 Kč.
Platí se pronájem prostor?
Neplatí - v případě, že si od nás objednáte všechny přidružené služby. V případě, že si zvolíte náš svatební balíček, získáte zdarma i pronájem clubu.
Prostory MODRÉ STODOLY jsou rezervovány vždy pouze pro Vás - tedy exkluzivně.
Jste schopni zajistit svatbu
od A do Z?
Ano, jsme schopni zajistit veškeré služby od plánování svatby, výběru prostor, stylu výzdoby a její realizace, včetně organizace dne, profesionální floristické služby, catering, svatební dort i sladkosti do sweet baru, přes moderování akce, organizaci zábavy od příjezdu hostů až po jejich ubytování.
Nezajišťujeme pouze kadeřnické a vizážistické služby.
Jak se připravit na osobní schůzku?
Projděte si s partnerem Vaše představy o svatebním dni - harmonogram svatebního dne, typ stravování, představu o výzdobě a programu. Náš koordinátor Vám pomůže vše vyladit a se vším Vám rád poradí.
První schůzka bývá oreintační, v rámci druhé schůzky pak procházíme již konkrétní body svatby a požadavky a třetí schůzka, cca 10-14 dní před svatbou je vhodná k doladění veškerých počtů a detailů Vašeho dne.
Mohu si zajistit vlastní catering?
Nabízíme širokou nabídku teplé i studené kuchyně a případné úpravy dle Vašich individuálních nebo dietetických přání.
Zajištění vlastního cateringu možné není, ale samozřejmě můžete mít vlastní svatební dort, sweet bar a koláčky
(účtujeme poplatek za servis).
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY
Kde získám bližší informace?
Zavolejte nebo napište, rádi Vám zašleme naši prvotní nabídku a veškeré potřebné informace pro Vaše rozhodnutí.
Každá svatba je natolik individuální, že detailní nabídku můžeme vypracovat až po úvodní prohlídce našeho areálu a specifikaci Vašich přání.
Jaké jsou volné termíny?
Volné termíny Vám rádi obratem ověříme a potvrdíme. Po dobu 7 dnů Vám zvolený termín můžeme bezplatně rezervovat.
Termín se stává závazným pro obě strany po úhradě zálohy ve výši 15.000 Kč.
Platí se pronájem prostor?
Neplatí - v případě, že si od nás objednáte všechny přidružené služby. V případě, že si zvolíte náš svatební balíček, získáte zdarma i pronájem clubu.
Prostory MODRÉ STODOLY jsou rezervovány vždy pouze pro Vás - tedy exkluzivně.
Jste schopni zajistit svatbu
od A do Z?
Ano, jsme schopni zajistit veškeré služby od plánování svatby, výběru prostor, stylu výzdoby a její realizace, včetně organizace dne, profesionální floristické služby, catering, svatební dort i sladkosti do sweet baru, přes moderování akce, organizaci zábavy od příjezdu hostů až po jejich ubytování.
Nezajišťujeme pouze kadeřnické a vizážistické služby.
Jak se připravit na osobní schůzku?
Projděte si s partnerem Vaše představy o svatebním dni - harmonogram svatebního dne, typ stravování, představu o výzdobě a programu. Náš koordinátor Vám pomůže vše vyladit a se vším Vám rád poradí.
První schůzka bývá oreintační, v rámci druhé schůzky pak procházíme již konkrétní body svatby a požadavky a třetí schůzka, cca 10-14 dní před svatbou je vhodná k doladění veškerých počtů a detailů Vašeho dne.
Mohu si zajistit vlastní catering?
Nabízíme širokou nabídku teplé i studené kuchyně a případné úpravy dle Vašich individuálních nebo dietetických přání.
Zajištění vlastního cateringu možné není, ale samozřejmě můžete mít vlastní svatební dort, sweet bar a koláčky
(účtujeme poplatek za servis).
Jak lze organizovat konzumaci nápojů?
Námi nabízený nápojový balíček zajistí, že hosté budou mít, po celou dobu svatby, dostatek nealkoholických i alkoholických nápojů. Ten můžete navíc obohatit o kvalitní destiláty např. formou Gentleman koutku nebo speciálními páskami pro nejužší rodinu a přátele.
Spotřebu na baru lze rovněž účtovat dle skutečné spotřeby s předem nastavenými limity.
Do jakých nočních hodin může svatba trvat?
V restauraci je nutné dodržovat noční klid stanovený do 22.00 hod. V tuto hodinu jsou ukončeny veškeré venkovní aktivity na terase i provoz restaurace a bowling.
U nás zábava "desátou" nekončí. Prostor našeho nového music coctail clubu Alcatraz je pro Vás připraven do ranních hodin bez jakýchkoliv omezení!
Závazná rezervace termínu je zpoplatněna zálohou ve výši 15.000 Kč, ta bude využita jako kauce na případné poškození inventáře či drobné dodatečné objednávky. Po skončení svatby bude navrácena. Druhá záloha ve výši 50% ceny objednaných služeb bude uhrazena měsíc před datem konání. Zbývající část je splatná nejpozději 5 pracovních dní před dnem svatby. Závěrečné vyúčtování svatby a vrácení kauce bude provedeno nejpozději 5 pracovní dní po jejím skončení.Jaké platby nás čekají a v jakých termínech?
Detailní podmínky Vám rádi zašleme na vyžádání.